vineri, 13 august 2010

Solutia de la Boreade pentru ten matur cu tendinte acneeice - crema catifelanta


Boreade Catifelant este o crema dermatologica progresiv exfolianta cu vitamina C pentru pielea grasa cu imperfectiuni persistente

Indicatii: Boreade Crema catifelanta ajuta la imbunatatirea aspectului pielii grase la adulti.


Proprietati: Prin actiunea sa exfolianta (esteri de AHA si acid salicilic), aceasta emulsie ajuta la corectarea imperfectiunilor ramase dupa adolescenta. In plus, asocierea vitaminelor C si E contribuie la prevenirea semnelor imbatranirii timpurii ale pielii. Poate fi folosita ca baza de machiaj (textura de crema-gel).


Mod de utilizare: Aplicati o cantitate mica de crema pe fata si gat, dimineata si seara, pe pielea curata si uscata (curatata cu Boreade Crema curatatoare).
Fara coloranti. Emulsie tip ulei in apa. Noncomedogenica. Elaborata si testata sub control dermatologic. Hipoalergenica – creata pentru a minimiza riscul de producere a reactiilor alergice.

Comentariu - Multi s-ar intreba de ce un produs special pentru adult ? Raspuns : pentru ca pielea adultului se vindeca altfel , avand in primul rand o tendinta crescuta la hiperpigmentare postvindecare acnee ; pentru ca pielea adultului este mai expusa actiunii radicalilor liberi iar crema catifelanta prin prezenta vit . C si E reuseste sa neutralizeze din radicalii liberi care grabesc procesul natural de imbatranire .
Unde il gasim :
Pret mediu - 72 RON .

18 comentarii:

  1. pare interesanta
    nu am folosit-o pana acum, desi am avut cateva produse de la Boreade, foarte bune
    dar faptul ca are vita c m-a cucerit instantaneu, mai ales ca uneori pe fata raman pete dupa ce cosul a trecut demult

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti voi trimite mostre din produs - sa imi spui parerea ta ulterior . XOXO

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm..ar fi cazul s-o incerc, textura tenului meu e deteriorata. Pretul e destul de mare, e cam la fel ca Normaderm, dar sper sa merite.

    RăspundețiȘtergere
  4. Are vitamina C..suna bine!Oare meriata?Ca nu mai stiu ce sa mai incerc pt.tenul meu gras si incapatanat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Ella , am vazut ca ai si probleme cu petele .... cred ca este un produs mai mult decat potrivit pentru tine .

    RăspundețiȘtergere
  6. Da,am o groaza de astfel de probleme..am tot sperat in Cicaplastul de la Roche Posay ,dar mie nu imi face nimic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Folosesc aceasta crema trimisa de Mihaela de 4 zile si pot sa spun chiar de acum ca e eficienta. Nu scrie pe ea ca e matifianta, dar machiajul meu rezista mai mult cu aceasta crema ca baza.
    Am observat ca porii mei s-au mai redus, nu mult, insa eu observ diferenta, iar pielea e mai luminoasa, incet, incet, se curata.
    Oricum, ramane sa o utilizez in continuare, imi place modul in care tenul meu reactioneaza la aceasta crema.
    Multumesc Mihaela.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur Vyio ca iti place . Te-ai mai relaxat putin .... erai tare determinata sa crezi ca nimic nu iti va mai face bine .

    RăspundețiȘtergere
  9. Am uitat ??? Pt Vyio ... era o intrebare :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga Vioricaghe ... poate ne vizitezi la standul BabyExpo . Sa ma anunti inainte si iti trimit un set cu mostre . Daca te hotarasti suntem la standul Mustela .

    RăspundețiȘtergere
  11. Of,Mihaela as vrea sa te vizitez cu cel mai mare drag,dar am un examen vineri si sunt ca un zombie pana nu termin cu el si apoi plec 3 zile acasa.Pana cand sunteti acolo?Chiar as fi vrut sa te vad!

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, asa credeam pana acum, insa nu mai spun nimic pana nu trece o perioada de timp in care sa pot observa adevaratele efecte ale cremei.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu inca mai folosesc crema, dar nu cred ca mai are vreun efect. Din pacate tenul s-a obisnuit cu ea. :(

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu stiu cu ce sa incep.Cu faptul ca am incercat cam tot ce se putea ptr a trata cosurile si punctele de grasime.Am tenul nesuferit de gras si cu orice fel de crema il dau se ingrasa si mai tare.La un moment dat am crezut ca si apa il ingrasa, ca ma spal prea des pe fata, am ajuns in stadiul in care e asa de deshidratat ca mi-e frica sa nu se rupa pielea la cea mai mica atingere.Il curat de 2 ori pe zi cu scrub de la Freeman si il curat in profunzime cu 2 in 1 de la jonshon&jonshon (crema de curatare contra punctelor negre)si la sf de saptaman aplic masca fie una cu enzime tot de la Freeman fie una piling off (Freeman).Schimbari foarte mari nu sunt ci doar faptul ca piele e grasa si totusi uscata de la deshidratare. Acum vreau sa incerc cu isotrexin , sa vad daca reusesc sa scap de punctele de grasime.Produsul de care vb , cel de la noviderm l-am incercat acum vreo 3 sau 4 ani, adica mai multe produse printre care si gelul de curatare si crema dar nu am fost multumita pe termen lung,adica nimic nu ma multumit pe termen lung.Parca pielea creeaza rezistenta dupa 1 saptamana.Nu stiu cum m-am ales cu asa o problema majora dar stiu ca ma confrunt cu ea de vreo 6-7 ani (de prin liceu )cand prima dr de dermato mi-a zis ca am dermatita de contact si de atunci am mai vizitat vreo 3 medici dermatologi, cu teste la nivel de piele , cu exudate , cu analize de sange, si nik de ordin medical.Asa ca ma lupt in fiecare zi cu o problema pe care nu stiu de unde s-o apuc si din aceasta cauza tratamentele aplicate sunt haotice.Ce parere ai de produsele de la REVITOL?as incerca si de acolo ceva, dar inca nu stiu ce.Multumesc ca mai asculat.
    P.S.: poate ai ceva sfaturi ptr mine, astept cu nerabdare

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu stiu cu ce sa incep.Cu faptul ca am incercat de toate, de la creme si geluri ieftine la creme si geluri scumpe? Am tenul nesintit de gras, cu comedoame si cu puncte de grasime si cu pori dilatati si piele sensibila, asta asa ca si desert.E si pe deasupra mai e si foarte deshidrat, ca daca doar il spal cu produse de curatare si uscare si nu-l dau cu crema de frica ca se unge, asta e rezultatul,nu?folosesc un scrub (produse Freeman)si o crema de curatare 2in 1 de la johnson&johnson si saptamanal aplic , alternati, masca pilling off sau cu enzime (tot Freeman).Produse de la Noviderm am folosit acum vreo 4-5 ani si nu mi-au facut chiar bine, ma cam piscau (am folosit gel de curatare si crema)si asitenta de la sensi-blu mi-a zis ca probabil sunt prea tari ptr tenul meu.Acum am gasit cev produse de la REVITOL, ce parere ai despre ele?As incerca ceva de pe la ei dar inca nu stiu ce.Ca sa lamuresc si mai bine situatia, acum vreo 7-8 ani am fost diagnisticata cu dermatita de contact de catre o dr dermatolog( am facut tratament ci zynerit si ceva alcool mentolat produs de farmacie) si a fost ok, dar duap ce am terminat tratamentul problemele au reaparut, asa ca am fost la un alt dermatolog (au urmat analize de sange, frotiu- la nivelul fetzei-, exudate)nik medical.Asa ca am ramas singura sa ma lupt cu problema mea MAJORA asa cum stiu, cu tratamente haotice , dupa auzite, sau de-a incercate-lea, ca asta mi-a mai ramas si o fatza de care nu mi-e foarte drag.Acum un an am nascut (prin cezareana)dar tot nastere e,nu? si mi-a zis mama , ai sa vezi ce fatza frumoasa o sa ai, fugi de-aici, parca mai rau in timpul sarcinii si dupa nici o schimbare.Am obosit sa caut, am obosit sa ma mai enervez, asa ca daca cineva mai are vreo solutie ptr mine astept cu nerabdare sfaturi.Pusilici si multumesc ca m-ati ascultat.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sustin in continuare aceasta crema. Revin la ea, dupa cateva luni de pauza, pentru ca, daca o folosesc continuu, nu mai are efect.
    E cea mai buna crema incercata pana acum pentru tenul cu probleme si asociat cu retin A sau cu o crema pe baza de extract de melc e mult mai eficienta.

    RăspundețiȘtergere
  17. la ce varsta se poate considera ca tenul este unul matur?

    Cu draga, Andra Iulia

    RăspundețiȘtergere
  18. Draga Andra , procesul natural de imbatranire incepe de la 27 ani ... deci raspunsul este dupa 27 ani .

    RăspundețiȘtergere