marți, 15 martie 2011

Primul participant concurs NUXE

Incepeti VOTURILE SI COMENTARIILE.
CREATIE : FLORI CORPACIU 

72 de comentarii:

  1. Foarte frumos. Nu doar culorile ci si ceea ce exprima fiecare element. Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa imagine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dincolo de aparente, exista omul... Femeia e oricand inocenta, romantica, senzuala.... Deosebit! Mult succes, Florentina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat...
    Imi place cum ai pus trandafirasii zglobii acolo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos, foarte feminin :) Sunt convins ca iti plac florile.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place imaginea, iti o impresie de naturalete si prospetime.

    RăspundețiȘtergere
  7. E foarte reusita poza. Flori, nu stiam ca te-ai apucat si de Photoshop ;)
    Apropo, pe unde se gasesc produsele Nuxe in Romania? Eu am avut cateva aduse din afara de o prietena si mi-au placut mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. Flori,Flori,Flori!!!!!!!!!!!!super...:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos, o combinatie de culori minunata

    RăspundețiȘtergere
  10. Super imagine! Imi place! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos colajul! Produsele Nuxe unde se gasesc? Aveti idee?

    RăspundețiȘtergere
  12. Bravo Flori! Maine-poimaine ai Photshopul la picioare :P I-am adus si eu sotiei din afara ulei Nuxe, ca m-a batut la cap jumate de an, si e tare incantata :d

    RăspundețiȘtergere
  13. frumosi trandafiri! parca ies din ecran!

    RăspundețiȘtergere
  14. Superbi trandafiri! Parca zici ca asa-i poza, nu ca ar fi prelucrata :)

    RăspundețiȘtergere
  15. superbe flori! cred ca si demachiantul miroase la fel de superb si delicat!

    RăspundețiȘtergere
  16. wow! trandafirul rosu parca iese din monitor si cade pe tastatura mea! oare nu vine si demachiantul odata cu el? :P

    RăspundețiȘtergere
  17. super tare! bravo! da' unde se gasesc produsele Nuxe?

    RăspundețiȘtergere
  18. foarte frumos colajul! bravo!

    RăspundețiȘtergere
  19. frumos! cred ca miroase asa de bine demachiantul! unde-l putem gasi?

    RăspundețiȘtergere
  20. suuuppperr! bravo! ma duce cu gandul la gradina cu trandafiri a bunicii! :****

    RăspundețiȘtergere
  21. imi place! parca le si simt mirosul trandafirilor, asa de tare ma imbie :P

    RăspundețiȘtergere
  22. Sigur ca te votez. Si oricum imi place poza facuta de tine :) Te pup si succes

    RăspundețiȘtergere
  23. Florentina Mihalache14 martie 2011 la 12:52

    :* Frumoase flori, Flori ! :)))) - facem si jocuri de cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte frumos, nu pare prelucrata. Chiar te pricepi ! Sper sa castigi

    RăspundețiȘtergere
  25. Lucrezi in I.T. ? Se cunoaste :) Bravo

    RăspundețiȘtergere
  26. Stiu care sunt florile tale preferata. De altfel nici nu e greu...
    Cat despre poza: e foarte reusita. Succes

    RăspundețiȘtergere
  27. Superbe flori! Superb colaj! Merita sa castige!

    RăspundețiȘtergere
  28. O imagine atat de proaspata! Abia astept sa testez demachiantul de trandafiri!

    RăspundețiȘtergere
  29. Nici nu se putea altfel decat foarte frumos! la cat de mult iubesti tu trandafirii... bravo si succes :***

    RăspundețiȘtergere
  30. foarte frumooooos :*** bv floricico!

    RăspundețiȘtergere
  31. foarte reusita poza! decupaj perfect, nu se vad pixeli razleti, nimic! super :*

    RăspundețiȘtergere
  32. Misto! Esti pe calea cea buna cu Photoshopul. Maine-poimaine ma-ntreci. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  33. Foarte reusit colajul! Cu siguranta vei fi in topul castigatorilor!

    RăspundețiȘtergere
  34. foarte faina! da' produsele Nuxe au aparut is la noi? ca mama mi-aducea din State. E foarte misto gama cu trandafiri.

    RăspundețiȘtergere
  35. super tare! imi place mult de tot! parca ies din monitor trandafirii aia!

    RăspundețiȘtergere
  36. Prea tare! Cum ai obtinut efectul asta, de zici ca-i 3d poza?

    RăspundețiȘtergere
  37. foarte reusita poza! eu am lotiunea micelara Nuxe si e foarte foarte buna! superioara oricarei lotiuni dermatocosmetice.

    RăspundețiȘtergere
  38. Floricico, esti plina de talent:*** bravo, scumpa mea! si multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  39. superba realizare, draga mea! sper sa castigi!

    RăspundețiȘtergere
  40. wow! deci parca sutn 3d trandafirii aia! bravo! misto efect!

    RăspundețiȘtergere
  41. hehe, de cand te-ai apucat de prelucrat imagini? nu-i rau deloc pentru o incepatoare! succes ;)

    RăspundețiȘtergere
  42. bravo, scumpa! reusita creatie!

    RăspundețiȘtergere
  43. De la floare la floare, iti spun felicitari! Ai facut o treaba grozava!

    RăspundețiȘtergere
  44. uau! super poza! asa de vie!

    RăspundețiȘtergere
  45. foarte frumos realizat colajul! transmite o stare de bine, de relaxare...

    RăspundețiȘtergere
  46. foarte faina ideea! parca e desprins din gradina de trandafiri demachiantul. oare cat de natural o fi?

    RăspundețiȘtergere
  47. Splendid! se vede ca esti o fire sensibila

    RăspundețiȘtergere
  48. m-a cucerit de la prima vedere! parca deja simt mirosul trandafirilor...

    RăspundețiȘtergere
  49. tare frumos! succes, scumpo! :)

    RăspundețiȘtergere
  50. superba compozitie, plina de viata!

    RăspundețiȘtergere
  51. wow!! supert tare efectul! parca vin la mine trandafirii aia!

    RăspundețiȘtergere
  52. foarte frumos! bravo flori! succes

    RăspundețiȘtergere
  53. Foaaarte fain Flori!! Imi pare rau ca n-am ajuns mai devreme.

    RăspundețiȘtergere