miercuri, 30 iunie 2010

Ce spun altii despre PHYTOCEDRAT

Buna ziua tuturor ,

Am revenit dupa o perioada de 2 saptamani in care doar am republicat articole mai vechi .
Acum sunt la birou si intre 2 cirese si cateva pagini de web , cautand review-urile produselor pe care le reprezint am gasit si am avut parte de surprize placute . Drept urmare si multumire pentru cei care au scris despre brandurile mele de suflet m-am hotarat sa dau nastere unei noi sectiuni de blog si anume " Ce Spun Altii Despre .. " . Nu am sa postez review-ul complet ci doar partial asa ca va invit sa cititi voi mai departe pe blogurile / site-urile gasite .

http://spufi.com/par-gras/
De cand ne-am intors din concediu ma confrunt cu o problema foarte neplacuta si anume: par gras. In mod normal imi spalam parul odata la doua zile, si senzatia de fresh persista suficient de mult.
De cateva saptamani, respectiv cam de cand ne-am intors acasa, la a doua zi dupa spalare parul incepe deja sa devina gras si sa isi piarda volumul [...]

http://topsecret-vioricaghe.blogspot.com/2009/11/phytocedratsamponul-perfect-pt-parul.html
De aprox. o luna de zile folosesc la recomandarea bunei noastre prietene,Mihaela Stamatiu,samponul Phytocedrat pt. scalpul gras.Este un sampon bun,natural caci nu contine chimicale,doar plante 100%.Nu pot spune ca acum ma spal la o saptamana (nu as rezista),dar in primele 2 zile este cu adevarat curat.Imi place ca imi descurca parul si il face fin ...un par prin care iti place sa-ti treci mereu degetele...pretul:46lei.Voi ce sampoane folositi?De care sunteti multumite?

Mai exista o multime de review-uri pe forumuri - nu le voi posta pentru ca ar insemna sa va pun rabdarea la incercare .

Multumesc celor de mai sus :) ,
Cu drag ,
MS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu