joi, 6 ianuarie 2011

3 CHENES ANTI-STRESS


Liniste si Calm
Supliment alimentar
30 comprimate de 500 mg, e: 15 g
PADUCEL + PASSIFLORA + OMEGA 3



Mod de administrare: Se iau 2 comprimate pe zi. Programul este de 15 zile, dar poate fi reluat la nevoie.
Precauţii: Urmaţi sfaturile de utilizare. A nu se lăsa la îndemâna şi la vederea copiilor mici. Folosiţi produsul în cadrul unei alimentaţii diversificate şi al unui stil de viaţă sănătos. A nu se depasi doza zilnica recomandata. A nu fi folosite de catre femeile insarcinate sau care alapteaza.
Compoziţie/comprimat: Omega 3 (4%), Magneziu marin (4%), vitamine: vitamina B3, B6, B1; Paducel (Crataegus monogyna) (2%), Hamei (Humulus lupulus) (2%), Ginseng-siberian (Eleutherococcus senticosus) (1%), Roinita (Melissa officinalis) (1%), Floarea-pasiunii (Passiflora incarnata) (1%), levuri de seleniu (0.1%); stearat de magneziu, dioxid de siliciu, celuloza microcristalina. Aport pentru 2 comprimate: magneziu 22mg (7.3% DZR), Hamei 20mg, Paducel 20mg, Omega 3 40mg, Ginseng-siberian 10mg, Roinita 10mg, Passiflora 10mg, Seleniu 0.5µg, vitamina B3 18mg (100% DZR), vit. B6 2mg (100% DZR), vit. B1 1.4mg (100% DZR). DZR – Doza Zilnica Recomandata.
Poate contine urme de peste, soia si lapte.
Acest produs nu este un medicament, ci un supliment alimentar pe baza de plante, vitamine si minerale.
Pret ~27 RON
Unde il gasim - Farmaciile Centrofarm / Remedio / Dona

4 comentarii:

  1. Am citit multe despre asemenea suplimente alimentare si cred ca luna viitoare il voi incerca pe acesta, deoarece sunt supusa zilnic la stres destul de mare.
    Pana acum am incercat doar Perfectil, pentru par, piele si unghii si am fost destul de multumita de el.
    Sper sa ma ajute acest supliment, de la o vreme am impresia ca-mi pierd orice capacitate de lucru, in perioadele stresante.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Vyio ... cunosc! Eu din cauza stressului am albit destul de mult de la 24 ani ... am perioade critice cand parca timpul trece incredibil de repede si nu reusesc sa fac ceea ce mi-am propus si atunci ma ajuta genul asta de produs .... criza asta nu mai spun ce factor de stress este , dar reusesc sa fac fata folosind produse naturale cum ar fi Antistress sau Saframyl ( tot 3Chenes ) . Important este sa ne prevenim instalarea stressului in viata noastra pentru ca are multe efecte negative asupra intregului organism .

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici viata mea nu este ocolita de stress,fiind un factor care simt imi macina uneori si ultimele fibre nervoase intacte.Dupa ce termin tratamentul pt circulatie,o sa il incerc si pe acesta.Il pastrez pt. cand ajung la dna Sinescu..hihi

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) ... sa iei si pentru circulatie in perioada aia ... vei avea nevoie la sprijinit holurile :)) . PUP

    RăspundețiȘtergere