marți, 18 ianuarie 2011

BUST LIFT - Crema pentru masaj



O crema de bust restructuranta cu actiune intensiva de lifting

O adevarata formula anti-imbatranire pentru bust, aceasta crema contine oligopeptide biotehnologice care ajuta la restructurarea arhitecturii bustului (colagenul creste cu 89%*) pentru o actiune intensa de lifting, in timp ce extractul de mandarina Japoneza previne si reduce petele brune (melanina sintetizata se reduce cu 32%**). Invelisul cutanat al bustului arata mai intins si vizibil mai ferm, in timp ce pielea din zona decolteului devine catifelata si fara imperfectiuni.
Actiuni
Actiune anti-imbatranire de redare a fermitatii
*Eficacitate dovedita via teste clinice in vitro..
Actiune anti pete brune
**Eficacitate dovedita via teste clinice realizate pe culturi de celule.
Actiune revolumizanta:
- actiune intensa de micro-exfoliere datorita concentratiei de 2% AHA (un mix de acid glicolic, acid lactic, acid citric si acid malic) care ajuta la indepartarea melaninei in exces din stratul corneum si catifeleaza suprafata pielii.
- actiune hidratanta si catifelanta datorita unui derivat de acid hialuronic, care asigura o actiune “revolumizanta” instanta datorita abilitatii sale de a capta apa, lasand pielea vizibil mai catifelata si matasoasa. Aceasta actiune este completata de puterea emolienta a glicerinei.
Rezultate
Din momentul aplicarii, pielea devine mai moale, vizibil mai catifelata si perfect hidratata. Zi dupa zi, invelisul cutanat al bustului arata mai intins si vizibil mai ferm, in timp ce pielea din zona decolteului devine mai catifelata si fara imperfectiuni.
Textura
O crema catifelata, de culoare roz care permite un masaj usor inainte de a fi complet absorbita in piele.

Mod de utilizare
Masati cu blandete pe piele dimineata si seara. Durata recomandata de utilizare: cel putin 28 de zile consecutive. Pentru cele mai bune rezultate, masati intreaga zona a decolteului.
Ingrediente
- complex ultra-fermitate 3% (oligopeptide din alune),
- agent impotriva petelor brune 1% (extract de mandarina Japoneza),
- agenti “volumizanti” 6%
- AHA 2% (un mix de acid glicolic, acid lactic, acid citric si acid malic),
- agenti hidratanti 4% (derivat de acid hialuronic si glicerina).
Prezentare:
Pot roz perlat de 75ml

CUMPARA ONLINE :
http://www.sunnypharma.ro/index.php?route=product/product&product_id=1317

Unde il gasim :
http://www.sensiblu.com/?page=search&searchword=lierac&ItemId=6422539
http://www.centrofarm.ro/ccC1559532_039X010160/detalii_produs/Lierac---Bust-Lift-Crema-X-75ml.html
http://www.centrofarm.ro/ccC1559532_039X010160/disponibil_farmacii/Lierac---Bust-Lift-Crema-X-75ml.html

Shopping placut !!

11 comentarii:

  1. deci m-am indragostit de bust lift!
    pana acum nu am mai folosit ceva special pentru aceasta zona, desi am 37 de ani
    sigur, dau zilnic cu crema, dar este fie de corp, fie antirid si foarte hidratanta din cele de fata pe care nu le folosesc, fiind prea uleioase pentru tenul meu gras.
    cat costa crema aceasta, mihaela?

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea , pretul variaza putin de la locatie la locatie ... din cauza asta am si pus linkurile catre parteneri . Depinde si de cardul lor . Nu e asa ca e foarte dragutza ? Pe langa faptul ca arata superb , miroase idem ... te si simti extrem de bine dupa ce te dai cu ea . Sa stii ca eu am folosit-o toata vara , nu puteam sa nu arat un decolteu frumos .

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai poate ne vedem ... :) Adela .

    RăspundețiȘtergere
  4. am mai avut niste esantioane dragutze de la mustela pt bust, am uitat sa scriu si de ele.

    RăspundețiȘtergere
  5. si agentii de volum functioneaza?
    ai observat ceva?

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe volum nu draga mea .... mi-as umple o cada in fiecare zi si acolo as dormi la dospit :)) . Pe fermitate actioneaza grozav ... trebuie sa te si masezi dar lasa pielea foarte fina si tensionata ... eu o foloseam seara si dimineata sprayul asociat tot cu fiolele de la Lierac pentru bust .

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am folosit Mustela foarte mult timp ... e super ok in perioada delicata a lunii cat ma dor sanii groaznic . Asa crema de la Mustela este speciala pentru femeile gravide , detensioneaza sanii si pastreaza fermitatea lor .

    RăspundețiȘtergere
  8. Bust Lift e cea mai frumoasa crema din lume! Din toate punctele de vedere: textura, ambalaj, miros...promisiune. Love at first sight!
    The real pampering!

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga Alina , ma bucur ca iti place . O folosesti de mult ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Se poate folosi crema asta la orice varsta? Eu am 22 de ani, dar ma gandesc ca nu ar strica o crema speciala pentru sani.

    RăspundețiȘtergere
  11. Vyio ... crema poate fi folosita chiar la orice varsta . Daca ai un fototip deschis atunci e cu atat mai mult recomandata pentru ca iti uniformizeaza nuanta tenului .

    RăspundețiȘtergere