marți, 13 octombrie 2009

Lierac Homme After Shave Balsam hidratant calmant anti-iritatii


Acest balsam proaspat, fara alcool contine un extract de menta care ajuta la oprirea arsurilor de dupa barbierit, calmeaza rapid senzatia de piele care tine si iritatiile. Utilizat zilnic, ajuta la incetinirea cresterii barbii pentru un barbierit mai usor si mai rapid. Pielea ramane proaspata si curata pentru mai mult timp. Contine complexul specific SKINPOWER5.

Unde il gasim:
http://www.sensiblu.com/?page=search&searchword=lierac&ItemId=6422543
http://www.centrofarm.ro/ccC1559532_039X010164/disponibil_farmacii/Lierac---Homme-Balsam-Dupa-Ras-X-75ml.html

3 comentarii:

  1. Super!Tot ii place prietenului meu barba chiar trebuie sa ii cumpar in curand produsul asta.Datorita tie,Mihaela,imi place mult sa il surprind mai des..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ella , am inteles ca este foarte bun ... de la amicii mei . Cat despre surprins , foarte frumos din partea ta :D , un sfat din experienta ... intre boyfriend si tata , l-as surprinde pe tata mai intai .Te pup mult . Da-mi un add pe mess , ID este acelasi ca pe gmail .

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,ai dreptate tata e nr.1..pe 15 noiembrie e ziua lui tata si sper sa am fondul necesar pt. ceva deosebit.Numai k nu prea stiu ce sa ii iau..balsamul este si pt un ten matur de 48ani?

    RăspundețiȘtergere