joi, 1 iulie 2010

Ce spun altii despre PHYTOPHANERE

www.hotcity.ro 
Phyto a lansat un supliment alimentar destinat intaririi parului si unghiilor. Produsul contine extract de morcov si ulei din seminte de grau in capsule usor digerabile.[...]


www.femeia.ro
Draga mea, iti scriu in cunostinta de cauza, sunt la sfarsitul tratamentului cu phytophanere pastile, si sampon phytocyane. Patilele am luat 2 pe zi, dimineata, cu un pahar de apa. E mai scump, eu greu am scos din buzunar 130 lei pe pastile, si 40 lei pe sampon, dar rezultatul chiar a meritat. Eu am parul lung, nu ma induram de el sa-l tai, si imi cadea ingrozitor. Am fost internata, am slabit in ultima vreme, si asta mi-a afectat rau parul. mai am pastile pentru o saptamana, dar sunt fff multumita. Eu l-am luat la sfatul unui dermatolog. Multa bafta ![...]


PASTILA DE SANATATE
Caderea parului: cauze si solutii de Andra Cristea, medic dermatolog . Care sunt cele mai frecvente cauze?
Este normal ca, zilnic, sa ne cada intre 50 si 100 de fire de par. Insa, depasirea acestei limite este un semnal de alarma si inainte sa decretam ca “e pe sistem nervos” ar trebui sa trecem in revistacele mai intalnite cauze ale pierderii parului:
In cazul unor deficiente nutritionale sau a schimbarilor de sezon, tratamentul adecvat este reprezentat de suplimentele alimentare special destinate parului, pielii si unghiilor, care vor veni cu aportul necesar de aminoacizi, vitamine si minerale (Revalid, Viaderm, Phytophanere, Cysteine B6).[...]

www.aminexil.ro

As tinde catre Phytophanere, le-am mai luat si dupa ce am nascut. Am incercat sa caut pe internet actiunea plantelor din compazitia acestui medicament asupra tiroidei, nu pare sa faca rau, dar mi-e teama totusi sa le iau "de capul meu". Intrebarea este: As putea sa incep un tratament impotriva caderii parului cu Phytophanere data fiind povestea mea cu tiroida? Ar putea avea o actiune negativa asupra tiroidei? Imi poate deregla aceste medicament activitatea tiroidei? Cite pastile pot lua pe zi, una sau doua si de preferat cind? Va multumesc din suflet.

Din cate am citit despre Phytophanere nu cred ca va poate face rau deoarece este un supliment alimentar pe baza in special de aminoacizi. Nu va pot spune cate pastile sa sa luati pentru ca, dupa cum am mai spus, acesta nu este un medicament si nu intra in schemele dermatologice de tratament. Cel mai bine este sa cititi indicatiile din prospect.[...]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu