luni, 11 octombrie 2010

Lierac- Cum sa iti hidratezi pielea ( VIDEO )

4 comentarii:

  1. Am auzit multe lucruri bune despre produsele Lierac atat pe site-ul tau, cat si pe alte site-uri. Am cautat prin farmacii niste mostre, sa pot testa si eu produsele lor - cremele pentru ten uscat (cand vine vremea rece tenul meu devine din ce in ce mai uscat si inca sunt in cautarea cremei hidratante ideale), dar din pacate nici urma de vreo mostra... Oare chiar nu au cei de la Lierac, sau nu vor sa le dea farmacistele?
    De crema hidratanta Oaskin nici nu mai zic... n-am gasit nici testere, ce sa mai zic de mostre...

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Clarra , Iti trimit eu mostre de Lierac ... Toate variantele sunt posibile apropo de mostre . Noi dam dar fiind limitate la comanda depinde de gestionarea lor ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc mult, esti foarte draguta. M-ar interesa ceva destinat tenului uscat. Ai primit mailul meu cu datele de contact? (cel in care ti-am scris si despre giveaway)

    RăspundețiȘtergere
  4. Desi iau Roaccutane, tenul meu nu e uscat. Daca folosesc o crema mai grasa, mai nutritiva, imi luceste nasul si mi-e groaza de asta. De asta combin creme pt ten normal cu cele pt ten gras. Probabil trebuie sa mai astept ca pastilele sa aiba efectul scontat. Pielea corpului si buzele sunt extrem de uscate, insa.

    RăspundețiȘtergere