sâmbătă, 5 septembrie 2009

O zi de rasfat incepe cu un par frumos - despre vizita mea la YOKO


Mi-am inceput ziua devreme , prea devreme as putea spune dupa o noapte " nebuna " de jucat pe PS3 urmata de vizionarea filmului meu favorit : An affair to remember ... dar incepusem sa va spun despre dimineata mea asa ca voi continua povestea .

Am fost trezita de prietena mea Alina , trebuia sa mergem la salon pentru o mica tunsoare . Cu greu ma ridic din pat , ma pregatesc sa ies din casa , beau putina cafea dar in capul meu o voce spune : Doamne de as putea sa clipesc si sa se termine vizita la salon , mersul pana acolo si faptul ca ies din oaza mea de liniste si confort ma ingrozeste . Imi ignor totusi vocea si ies din casa , nu puteam sa mai dau inapoi Alina ajunsese , programarea era facuta : asta este , ma intorc eu acasa si ma relaxez cat vreau cand se termina . Drumul a fost scurt, desi Magheru era plin de masini de pompieri si salvari am ajuns relativ repede si amorteala mea nu s-a accentuat cu statul la semafor . Ce bine !!!!

Acum incepe partea frumoasa , nici nu stiu ce sa va povestesc mai intai decat ca m-am simtit extraordinar ... si daca compar cele 15 minute de cand m-am trezit cu cele 2 ore petrecute acolo parca a fost acelasi timp , poate chiar mai scurt pentru ca nici nu stiu cand a trecut . Nu va imaginati ca 2 ore a durat sa ma aranjez , 1 ora pentru mine una pentru Alina dar a zburat cumva destul de repede si asta doar datorita oamenilor de acolo .

Nu ar trebui sa ma mire ca m-am simtit atat de bine pentru ca nu este prima mea vizita la YOKO , de fiecare data ma simt la fel dar intre vizite uit o mare parte din senzatiile care ma fac sa ma reintorc ... stiu ca e bine , ca personalul este super pregatit , ca niciodata nu am plecat cu o frustrare des intalnita precedent la alte saloane ( ba tuns prea mult sau prea putin , un stil care nu mi se potriveste ... etc . ) .

Asadar dragele mele va recomand cu incredere salonul Yoko : http://www.yokohairstudio.com/ . Mai vin cu o precizare - inainte de a merge prima data am vizitat site-ul si sincer m-am speriat putin cand am vazut ca si Mihaela Radulescu merge acolo ... m-am gandit ca poate este foarte foarte scump , sau ca ma voi simti incomod pentru ca nu merg imbracata din cap pana in picioare de un designer mare , ca poate efortul facut de a merge mai departe de casa nu se merita . Gresit ! Precum se darama un Domino au cazut si argumentele mele din primele 5 minute .

Am tinut sa va povestesc pentru motivul de mai sus - vreau sa imi aduc aminte de starea mea de acum , nu mai vreau sa uit pentru ca ar insemna sa nu apreciez un serviciu bun si niste oameni care dau stari de bine .

PS : Azi nu mi-am facut mare lucru - spalat , indreptat breton , tuns varfuri si aranjat din perie . Imi pare rau ca nu am povestit alta data cand au fost schimbari mai mari dar am o poza care spune totul , precum si rasul . Atunci mi-am incretit parul , un vis din copilarie retrait la 27 ani ! Multumesc oamenilor care creaza stari frumoase !!
Dupa ce am postat articolul am fost intrebata la cine merg de obicei - la Mihai sau Xenia :) .



9 comentarii:

  1. Si eu m-am uitat pe site-ul Yoko si apoi mi-am luat gandul cand am vazut ca vedetele il frecventeaza dar acum sincer cat e un tuns acolo ?? Spune tot! haha

    RăspundețiȘtergere
  2. Tuns cu schimbare de look - 65 Ron , coafat 73 Ron . Te tenteaza ? Am vazut ca ai parul lung .

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer eu cred ca este esential ca parul nostru sa arate ingrijit .. stiu ca suntem pe aceeasi lungime de unda ;)) .pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. off da, imi detest parul in momentul asta desi produsele testate de la tine l-au facut sa arate mult mai okay. e vb ca detest forma si culoarea sau nonculoarea pe care o are dar fir-ar sa fie in momentul asta nu imi permit pachetul complet tuns si vopsit ca as zbura acum la yoko. Dar sper ca macar sa pot face asta in decurs de MAXIM o luna.. off

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna,fetelor!Voi unde va faceti manichiura si pedichiura?

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult Mihaela, a fost o placere sa te avem langa noi si sa avem grija de parul tau, te asteptam oricand. Cat despre comentatori, va asteptam si pe voi cu mare placere sa pasiti in salonul meu chiar si pentru o scurta vizita si consultatie gratuita si in plus o cafea foarte buna.O sa va convingeti singure atat de calitate cat si de preturi (total accesibile).
    Pe curand,
    Florin Iordache

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Florin , iti multumesc pentru vizita . Este o placere si pentru mine fiecare vizita la salonul vostru . Cat despre preturi cam asta am incercat sa le explic si eu fetelor care m-au intrebat ulterior ... sunt accesibile si este o investitie mica care merita fiecare leu .

    RăspundețiȘtergere
  8. Cand am vazut poza am crezut ca esti creata natural... Foarte reusit! Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) nu sunt creata natural .... abia astept sa mai imi creasca parul sa pot iar sa il fac asa .... am fost prost inspirata si mi-am facut breton iar acum astept sa scap de el :)

    RăspundețiȘtergere