joi, 10 septembrie 2009

PhytoLastil Gel




PHYTOLASTIL: eficacitate demonstrata clinic
Este un tratament gel ce previne aparitia vergeturilor . Ideal pentru femeia gravida.
Fiecare femeie in timpul sarcinii este expusa riscului de aparitie a vergeturilor . Nici un produs emolient sau hidratant obisnuit nu vor ajuta in prevenirea aparitiei lor . Desi riscul este crescut si desi majoritatea produselor normale de ingrijire corporala nu previn aparitia lor testele au demonstrat ca 92% din gravidele care au folosit PhytoLastil gel nu au dezvoltat vergeturi . Acest gel este optiunea ideala pentru femeile gravide dar si pentru persoanele care trec printr-o dieta sau sunt expuse unui stress major.



Beneficiile produsului :
- Mentine pielea ferma si hidratata
- Mentine tonusul si fermitatea pielii .
Extrem de sigur , ideal pentru orice zona a corpului .
Eficienta ridicata - rezultate pozitive pe 70-92% din pacienti ( studii clinice realizate pe un grup de peste 400 femei ).
Efectele pozitive ale produsului asupra pielii tale nu vor disparea daca incetezi utilizarea .
Pana cand Lierac a dezvoltat PhytoLastil , vergeturile erau considerate ireversibile . Phytolastil functioneaza datorita actiunii paducelului , iedera si coada-calului ; sinergia celor 3 plante ataca problema vergeturilor dar si sursa care favorizeaza aparitia lor . Fibroblastele sunt stimulate sa produca fibre proteice inversand astfel leziunea si restaurant supletea pielii . Este singura formula care poate trata vergeturile deja constituite , o actiune demonstrata de multe studii clinice .


Phytolastil Gel cu 35 % concentratie de ingredienti activi este un produs special formulat pentru femeia gravida .



Mod de utilizare

Se aplica produsul incepand cu a 3 a luna de sarcina pe zone predispuse la aparitia vergeturilor . Deoarece aparitia lor este legata si de modificari hormonale este recomandat ca produsul sa fie folosit pana la aparitia primei menstruatii .


Pentru o mai buna absorbtie se poate utiliza dupa baie , masand circular cu ajutorul degetelor .Daca esti gravida si deja ai vergeturi este recomandata utilizarea Phytolastil fiole ( 82% concentrate active ) timp de 6-8 saptamani pentru tratamentul vergeturilor apoi Phytolastil gel pentru prevenirea aparitiei de noi vergeturi .
Aplicat pe sani produsul previne pierderea fermitatii . Phytolastil este sigur de utilizat in timpul sarcinii , nu are actiuni nocive asupra fatului . Poate fi utilizat si in timpul alaptarii cu o minima igiena in zona mamelonului .




Unde il gasim :








2 comentarii:

  1. Este cam scump ,insa chiar face ce promite?

    RăspundețiȘtergere
  2. Amandoua fac ce promit . Si Phytolastil gel si fiolele ... la cele deja constituite ti-am spus ca este important sa le prinzi in forma roza , abia constituite . Eu mi-am luat PhytoLastil fiole si am vazut o ameliorare .... nu cum spun ei dar nici eu nu sunt foarte cuminte sa ma tin de tratament ... adica folosesc o fiola cam la 2-3 zile , rusine sa imi fie stiu ... Mi-am promis mie ca voi face tratamentul asa ca la carte cat se poate de curand si atunci iti voi spune sigur ce face pe vergeturile foarte vechi... eu le am din clasa a 9 a .

    RăspundețiȘtergere