miercuri, 20 ianuarie 2010

Lierac Diopti Homme Gel anti-pungi si anti-cearcane



Acest gel face parte din gama pentru barbati Lierac Homme si lupta impotriva cearcanelor si pungilor de sub ochi. El ajuta la combaterea aspectului pungilor de sub ochi datorita unui amestec de plante cu actiune sinergica – cretisoara, iedera si coada calului, care stimuleaza biosinteza colagenului si elastinei pentru o piele mai elastica si mai bine tonifiata. De asemenea, lupta impotriva cearcanelor de sub ochi, printr-o combinatie de arnica si ghimpe, 2 plante medicinale cunoscute pentru abilitatea lor de a minimiza aspectul zonelor invinetite si de a reactiva micro-circulatia de suprafata.
Acest gel contine complexul SKINPOWER5 – un complex format din 5 minerale: fier, magneziu, cupru, zinc si mangan -, a carui actiune mareste activitatea complexului vegetal in ajutarea stimularii si reglarii proceselor sintezei fibroblastelor.
Cearcanele si pungile de sub ochi sunt vizibil reduse, fara urme de oboseala in jurul ochilor. Privirea arata improspatata, vizibil mai odihnita.
Acest gel ultra-fresh si non-gras nu contine parfum si coloranti pentru o toleranta optima.
Se aplica dimineata si seara, prin masaj usor.
Se gaseste in: http://www.sensiblu.com/index.php?page=search&searchword=diopti&ItemId=6422463
http://www.centrofarm.ro/st1/pg1/lierac/cautare-produse.html

7 comentarii:

  1. Prietenul meu tot timpul se vaita de cearcane si ochi umflati asa ca i-as cumpara acest gel am vazut ca e 140 lei parca?
    Numai de s-ar da cu el, pentru ca e reticent cu cremele, ceva in genul, ce e el femeie sa se dea cu creme...

    RăspundețiȘtergere
  2. Barbatii merita o bata uneori ... si prietenul meu are un set intreg acasa ... mereu incerc sa ii readuc aminte de utilizarea produselor ... uneori in zadar oricat de mult as incerca . Ce iti pot spune decat mult noroc sa il convingi . Cert este ca nimeni nu scapa de imbatranire ... noi femeile o intarziem utilizand produsele potrivite ... daca barbatii nu doresc sa tina pasul cu noi atunci sa fie sanatosi ... dar cu sanatatea tot nu scap de riduri si deshidratare :) .

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihaela, si eu sunt mandra posesoare a unei perechi de cearcane mostenite... Am incercat sa le atenuez utilizand diferite creme si ceaiuri, dar tot fondul de ten si anticearcanul sunt de baza.
    Am auzit la un moment dat ca produsele cosmetice destinate barbatilor ar fi mai concentrate, pentru ca barbatii au pielea mai groasa si patrund mai greu substantele active, motiv pentru care aceste produse ar fi si mai eficiente pentru femei, decat cele destinate femeilor.

    Tu ce parere ai despre acest lucru? Ai recomanda unei femei un produs cosmetic destinat barbatilor, cum este si acest gel anti-cearcane?

    RăspundețiȘtergere
  4. In principiu nu exista un motiv pentru care nu ai utiliza un produs destinat barbatilor ... sincer nu am stat sa ma gandesc vreodata pentru ca oferta de cosmetice pentru femei este destul de vasta . Am folosit produse pentru barbati de la Phyto - fost PhytoAxil si actualul Trichovital tratamente impotriva caderii parului . Poti incerca sa le folosesti - cele de la Lierac Homme sunt foarte ok ca si formula si este o noutate in asocierile de substante active . Arnica si ghimpele sunt ambele perfecte pentru stimularea microcirculatiei in consecinta pot elimina o parte a problemei ... Produsul DioptiCerne pentru femei are un plus - un rol de depigmentant si de drenaj ajutand si la eliminarea pigmentilor care stagneaza la nivelul ochilor datorita microcirculatiei defectuoase .
    Lierac Diopti are o textura fluida , racoritoare si intra imediat in piele . Nu o pot garanta ca si baza de machiaj insa ....

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru informatii, Mihaela. Sper sa pot gasi macar un tester in farmacie, sa vad cat de bine se impaca cu pielea mea, ca la mostre nici nu mai visez... Eu nu inteleg de ce nu exista testere la toate produsele al caror pret trece de 70-80 ron... Noroc ca mai am prietene de la care pot testa anumite produse :P

    RăspundețiȘtergere
  6. la produsele de ochi rareori exista mostre . Testere da .... in romania mai deloc pentru ca mereu exista un binevoitor sa ia un tester acasa ... Daca ai fi din Bucuresti ti-as spune sa mergi in Cotroceni Park Centrofarm- beauty advisera noastra este acolo cu toate informatiile si materialele necesare . La Diopti nu avem mostre si nu exista ... iti trimiteam eu cu draga inima :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Din pacate eu sunt din Galati, iar aici oferta de produse este si mai slabuta... Apropo de testere, chiar imi spunea cineva ca imi poate face rost de testere de creme la un pret mai rezonabil... hmmm, oare de unde provin ele? Sa fie oare o coincidenta ca nu prea exista testere in farmacii?
    Pe aici nu prea sunt beauty-adviseri, ci mai mult oameni centrati pe vanzare - eu am pielea sensibila si am intalnit de-a lungul timpului multe produse care nu mi-au priit, in sensul ca nu le tolera pielea mea - ma manca sau ma ustura, chiar daca era vorba de dermatocosmetice, asa ca sufar mult din cauza lipsei testerelor si a mostrelor. Nu odata mi s-a intamplat sa cumpar produse pe care sa ma chinui apoi sa le vand prietenelor sau cunostintelor, pentru ca nu imi priau...
    Iar in strainatate, cum testam o crema de la raft, beauty-adviserii imi ofereau si mostre pentru acasa (fara sa cer eu), ca sa ma asigur ca produsul ma multumeste pe deplin. La noi, daca ceri mostre, de multe ori esti privit ca un cersetor ce incearca sa obtina chestii gratis... la o farmacie chiar aveau mostre de vanzare - 1 ron bucata... desi pe ele scrie "free sample"... trist...

    Iar tie iti multumesc pentru ca esti atat de draguta si doritoare sa ma ajuti. Sunt putini oameni ca tine...

    RăspundețiȘtergere